Over mij

Opleiding vanaf modinette tot en met Coupeuse-lerares.

Ik heb de opleiding gevolgd bij mevrouw Lako in Oost-Souburg, ben geslaagd voor coupeuselerares.

Nadat ik leerlingen had opgeleid ben ik geslaagd als hoofdlerares.
Dit betekent dat ik landelijk examens af mag nemen.

Naar aanleiding van vragen van leerlingen en klanten wordt er bij mijn modevakschool méér gemaakt dan alleen maatkleding.

Overgordijnen, vitrages, tassen, portemonnees en bekleding van wiegjes, stoelen en boten zijn voorbeelden.

Voor mij is niets leuker dan met klanten en leerlingen komen tot een mooi en passend product.

Ook bent u bij mij op het juiste adres voor maatkleding; van bruidskleding tot lingerie.

Ik kan een patroon voor u op maat tekenen en u vervolgens begeleiden om uw kledingstuk te maken.

Kleding die u niet meer past kan ik een tweede kans geven, bijvoorbeeld door tailleren, innemen, verkorten en het vervangen van een rits.

Mijn werkterrein breidt nog steeds uit. Onlangs heb ik een start gemaakt met het repareren van paardendekens.

Vast niet mijn laatste uitbreiding…..